onsdag den 1. september 2010

UFO'er


På tur i blogland kom jeg forbi hos Faster Mette og så hvormange "endnu ikke færdige" strikkeprojekter hun havde igang. Jeg troede at jeg havde fundet min overmand, men efter en nærmere fintælling når jeg op på 15 stk. Jeg skyndte mig at hæfte ender på 2 projekter, så de ikke skulle tælles med og jeg har endda garn til at ligge til 3 nye projekter. Nå men nu vil jeg se om der er nogle af projekterne der skal aflives og prioritere i hvilken rækkefølge de andre skal gøres færdige ;O)

6 kommentarer:

  1. Hey Charlotte!
    Tak for linket :)

    Ang elastikken jeg har brugt er den faktisk ikke pink, men bare sådan hvid/gennemsigtig og kedelig :) Har købt den i en hobbyforretning i Aalborg, der ligger nede ved biblioteket :)

    SvarSlet
  2. Det er elastikken på det øverste billede på din blog, det ser pink ud?
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  3. Hvor er det fint det tæppe i de klare farver!

    SvarSlet
  4. Hold op kan du så komme igan!!! ;-))))) Så mange fine strikke ting! Du har da alle julegaverne lige der!

    KH

    SvarSlet
  5. Hejsa
    Tak for din hilsen på min blog. Graziela stofferne komme helt sikkert ikke med i min give-away..for det er kun mindre stykker, købt i dyre domme. Men du kan få navnet på min stof-pusher, som er Anita fra Trendsales. Søg på vintage stof, så kommer hendes annoncer frem.
    KH Mia

    SvarSlet
  6. He he he... nej, undskyld jeg griner - men det er altså bare så velkendt det der.
    Hurra for at hæfte ender ;-)

    SvarSlet