lørdag den 19. februar 2011

Selvforkælelse.

Jeg har forkælet mig selv med disse skønne (dyre) produkter. Dagcreme, olie til ansigtet og en vaskeskum. Vaskeskummet er super og jeg er forundret over hvordan det bliver til skum, når man pumper det ud - uden drivgas?? Når man påfører det, har det en kølende effekt og dufter dejligt. Olien bruges i ansigtet i et tyndt lag, huden bliver lækker blød uden at skinne, kan også bruges til tørre hårspidser. Jeg var så heldig at have et gavekort til butikken og gjorde en godt handel med rabat!!!! I like!!!!
Produkterne er købt i en skøn skøn butik beliggende i Fonnesbechsgade i Herning, en gade der er værd at besøge, hvis du skulle komme på disse kanter.

3 kommentarer:

  1. Uhm det er altid rart at kunne forkæle sig selv lidt :0) - Og det ser ud som om det er nogle lækre produkter..
    KH.

    SvarSlet
  2. Jeg googlede ham lige:
    http://www.johnmasters.com/
    og ja det er super lækre produkter, men også lidt dyre, når man mere er til Weleda priser

    SvarSlet
  3. Uha, Jeg elsker det også. Det er alt for lækkert. Du kan også købe det hos greenfactory.dk
    Kh Vibeke

    SvarSlet