onsdag den 20. juli 2011

Loppemarked i Søndervig

Lige en gang billeder fra loppemarked i det der vel til daglig hedder udkants Danmark. På sådan en dejlig skyet tirsdag er befolkningstallet dog vokset til - ja jeg ved ikke hvad, men der var mange!!!!
Meget gammel studenterhue

Han kom med hjem 3 kr. incl. hat.

Den lignede en arbejdslampe, men jeg var i tvivl, nogen der ved hvordan man kan se om den er original?
Datter som næsten har brugt alle sine penge og mand som bærer en pose og gerne vil videre.

Flot skål, men 825,-!!!!!!

Sød dukkestol 75,- desværre manglede vi ikke sådan en.

En meget retro elefant, som vi desværre heller ikke manglede, men fandt da lidt andre småting som jeg "manglede"

2 kommentarer:

  1. Heisann! Du vant trøstepremie på Snøstorm bloggen. Grattis! Kunne du sendt meg adressen din på mail, så shipper jeg pakke avgårde. :) (post at snostorm dot no) Hvis du har noen ønsker så skal jeg gjøre så godt jeg kan..

    Pst: den gule lampen - lekker! Loppemerked er genialt!

    SvarSlet
  2. Jeg har ændret min blog til, at kun inviterede kan læse den. Jeg vil meget gerne invitere dig, så hvis du stadig har lyst til at følge mig, vil du så ikke nok sende en mail på Marianne.helstrup@tdcadsl.dk
    Hilsen Marianne

    SvarSlet