onsdag den 7. juli 2010


Idag er Amalie taget med morfar og hans kone i sommerhus, hun skal være der til søndag. Valdemar er jo lidt for lille til at være væk så mange dage (syntes hans mor), men han var så heldig at komme ud til mormor og skal være der til i morgen. Så jeg har været alene med mine 2 ældste sønner og den ældste lavede endda aftensmaden og de er nu begge smuttet afsted for at se fodbold med vennerne. Jeg har lige åbnet den pose med ting jeg købte i Tigerbutikken i eftermiddags. Tingene skal med på ferie i vores sommerhus, hvor vi tager til på torsdag.
Jeg har det med at pakke en masse ting med og tror da også at vi igen iår skal have spændt en trailer bagefter bilen, selvom vi kun skal være der en uge. Måske det er derfor vi altid kører på ferie og ikke flyver.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar