tirsdag den 27. juli 2010


Vi har holdt en dejlig ferie i vores sommersted http://www.fjandferie.dk/ og nydt det gode vejr og lavet så lidt som muligt. Jeg havde mine grannystripes med, men de kommer til at holde en pause nu, for jeg er gået i gang med en hel del andre projekter. I ferien har jeg, som så mange andre bloggere, brugt en del tid på loppemarkeder og i "genbrugser" høsten skal nok komme til skue senere. Jeg havde håbet at finde den helt store retrosengetøjsskat, men der havde vist været nogen før mig ;O)
Velkommen til alle mine nye læsere, dejligt at se jer på bloggen og jeg pønser på at lave en lille giveaway i nær fremtid.
Jeg er dog gået igang med nogle maleprojekter her i huset og de tager noget længere tid end jeg lige havde regnet med! Så huset er så fyldt af maling, rod og børn, så vi næsten ikke kan være indendøre. Dette bliver der snart rådet bod på, jeg har nemlig en plan!

2 kommentarer:

  1. Tak for din fødselsdags-hilsen hos mig...sikke en fin blog du har her,- måtte melde mig som fast læser...Kan se du er fra Herning, det er næsten hjemligt,- er vokset op på de kanter, men bor nu i Sønderborg...:-))

    SvarSlet
  2. Jeg kom lige forbi din fine blog og så du havde fødselsdag ;O)
    Jo jo jeg er fra Herning og har så godt som altid boet her.
    Jeg er ny i bloggeriet og håber at få mere styr på det med tiden.

    SvarSlet